فراخون دومین عهدواره چله مهدویت در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

عضو دبیرخانه دومین عهدواره چله مهدویت از مهلت ارسال اثر به این عهدواره تا عید سعید فطر خبر داد و گفت: اختتامیه دومین عهدواره چله مهدویت اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

«الهه آسیابی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از اعلام فراخوان دومین عهدواره سراسری چله مهدویت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد و گفت: فراخوان این عهدواره که از ماه رجب اعلام شده تا پایان عید سعید فطر ادامه دارد و قرار است در ۱۶ محور برگزار می شود.

 

 عضو دبیرخانه دومین عهدواره چله مهدویت در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیان کرد: هر کدام از بخش های این ۱۶ محور عهدواره توسط یکی از شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: بخش های این عهدواره شامل فیلم،عکس، نقاشی، شعر، نقاشی خط، داستان نویسی، هنرهای جدید، هنرهای نمایشی، کتاب و کتابخوانی، رسانه های مهدوی، خوانش متن،آواها و نواهای مهدوی، گرافیک و تصویرسازی، بازی ها و نرم افزارهای تلفن همراه، نمایشنامه نویسی، فیلنامه نویسی است.

 

 

وی، مهدویت و انتظار در ایجاد پیشرفت، عدالت گستری به عنوان شاخصه اصلی آرمان مهدویت، انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه ساز انقلاب جهانی موعود، بیانیه گام دوم و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی به عنوان مقدمه دولت کریمه، مصونیت بخشی در مواجه با انحرافات فکری و عقیدتی مهدویت و جایگاه منجی در مذاهب اسلامی و سایر ادیان الهی را از مهم‌ترین محورها و موضوعات این رویداد ملی نام برد.

 

وی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۸۰۰ اثر به دبیرخانه این عهدواره ارسال شده است.

 

 وی اظهار کرد: بخش رسانه‌های معنوی و فرهنگی در شهرستان ورامین و عکاسی در شهرستان دماوند و حوزه شعر در شهرستان شمیرانات، هنر‌های جدید مدرن در شهرستان قدس و حوزه کتاب در شهرستان اسلام شهر برگزار می‌شود.

 

 
گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با شعار «می‌خوانمت» میزبان بازدیدکنندگان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است.
 
 
کد خبر 1261095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha