آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد به همت کانون امام رضا(ع) تبریز

همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت لیالی قدر،درحرکتی خداپسندانه یک زندانی جرایم غیرعمد به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) منطقه ائل گلی تبریز آزاد شد.

«محمد آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اقدام زیبای کانون فرهنگی هنری با همت و مشارکت خیرین در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی تبریز گفت: رسیدگی به حال مستمندان رفتاری ارزشی و انسان‌دوستانه است که در فطرت هر انسانی نهفته شده و در ادیان متفاوت نیز بر این موضوع تأکید شده است و خداوند ایمان را برای انسان‌ها دوست داشتنی کرد.

آراسته حیات‌بخشی به انسان‌ها به معنای حیات طیبه را یک وظیفه انسانی خواند و افزود: انسان با حمایت از نیازمندان و چنین اعمالی خود به حیات طیبه و آرامش می‌رسد و به جای اینکه برای دیگران درد باشد، به درد ایشان رسیدگی می‌کند.

وی اظهار کرد: یک زندانی جرائم غیرعمد به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی تبریزبه مناسبت لیالی قدر با اهدای مبلغ ۱۵ میلیون تومان آزاد شد و به آغوش خانواده برگشت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) با اشاره به اینکه کمک کردن به آزادی زندنیان با جرایم غیر عمد، کاری ارزشمند و مهم است و باید این امر خیرخواهانه همچنان ادامه یابد،خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیمکه زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که ناخواسته دچار مشکل شده‌اند و به نوعی بدهکار هستند که برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌های خود لحظه شماری می‌کنند.

کد خبر 1261167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha