امروز دشمنان از هر حربه‌ای برای تشویش اذهان عمومی استفاده می ‌کنند

کاظمی گفت: امروز دشمنان از هر حربه‌ای برای به حاشیه راندن اذهان مردم و تشویش اذهان عمومی استفاده می ‌کنند و روابط عمومی‌ها باید برای زدودن این غبار، موضوعات را به درستی به سمع و نظر مردم برسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عباس کاظمی -سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین- در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین بیان کرد: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین در فضای آزاد، دارای رقابت و سالم برگزار شد که شایسته تقدیر است و امیدواریم منجر به اثرگذاری شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین افزود: مهمترین مشخصه عصر موجود نقش و جایگاه ارتباطات است و به همین دلیل نمی‌توان روابط عمومی را مثل سابق کلیشه‌ای نگاه کرد و از موضوعات با سهل انگاری عبور کرد

 

وی عنوان کرد: کمبود و اشکالات فراوانی ناظر به تشکیلات و ماموریت‌های روابط عمومی وجود دارد و باید با نگاه آسیب شناسانه موضوعات را دسته ‌بندی و مشکلات، کمبودها، ضعف‌های دانشی، بینشی، انگیزشی و مهارتی را احصاء کرد تا به یک تصمیم جامع و منطقی در این مسیر برسیم.

 

کاظمی اعلام کرد: روابط عمومی‌‌ها در کنار وظیفه اداری، یک مأموریت مکتبی هم دارند و به همین دلیل براساس اعتقادات باید در حوزه تبیین، امید آفرینی و غیره ورود کرد.

 

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها امروز طلایه داران و سرداران مبارزه و مقابله در جنگ ترکیبی دشمن هستند و به همین دلیل باید نقش آفرینی ویژه‌ای برای آگاه سازی مردم داشته باشند.

 

سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از هر حربه‌ای برای به حاشیه راندن اذهان مردم و تشویش اذهان عمومی استفاده می ‌کنند و روابط عمومی‌ها باید برای زدودن این غبار ورود جدی داشته و موضوعات را به درستی به سمع و نظر مردم برسانند.

 

وی یادآور شد: فصل جدیدی پیش روی روابط عمومی‌ها برای کار وجود دارد و باید از این نقش تاریخی به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

کد خبر 1261175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha