برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در پیشوا

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا در سال جدید با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز سه شنبه( ۲۲ فروردین)اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا سال ۱۴۰۲ با حضور امام جمعه، فرماندار و با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

گفتنی است، مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه برگزاری برنامه‌های شصتمین سالگرد قیام تاریخی پانزدهم خرداد ۴۲ و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بود.

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی پیشوا در این زمینه عنوان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس، امسال مصادف با جمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۰:۳۰ از دو مسیر،مسجد امام خمینی"ره" و همچنین میدان ۹ دی در شهرک، به سمت میعادگاه نمازجمعه در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم"علیه السلام" برگزار خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پیشوا همچنین با اشاره به فرارسیدن شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خردادماه بر لزوم همدلی و همراهی این دیار اشاره کرد و افزود: امسال به پیشنهاد مسئولین پیشوا جلسات مشترکی بین سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا برگزار شده است که بسیار امیدوار کننده می باشد.

امام جمعه پیشوا در همین رابطه ادامه داد: یکی از برنامه های مشترک این سه شهرستان، ارسال نامه درخواست دیدار مردم این دیار بزرگ با مقام‌معظم رهبری در ایام خردادماه می باشد که به دفتر معظم له ارسال گردیده است.

کد خبر 1261198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha