اخلاص در تولید آثار هنری سبب ماندگاری آن می‌شود

امام جمعه شهرستان دماوند با ذکر این نکته که استعدادهای هنری دماوند شناسایی و تربیت شوند، گفت: اخلاص در تولید آثار هنری سبب ماندگاری آن می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مسئول حوزه هنری شهرستان دماوند به همراه جمعی از هنرمندان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی با حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند دیدار کردند.
در این دیدار، سبحان نورمحمدی، مسئول حوزه هنری شهرستان دماوند، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در رشته‌های مختلف طی یک سال گذشته خبر داد.
حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در این نشست، هنر را موضوعی ارزشمند و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: خداوند متعال زیباست و زیبایی را دوست دارد و عالم را زیبا نیز آفریده است.
وی گفت: باید به تولیدات و آثار هنری، رنگ خدایی بزنیم و ماندگار شدن یک اثر به اخلاص بودن آن بستگی دارد؛ کاری کنیم که بر اثر اخلاص، کار ما تاثیرگذار باشد.
امام جمعه دماوند تصریح کرد: تربیت و کشف نیرو و استعدادهای هنری در زمینه‌های مختلف باید مد نظر قرار گیرد تا از این راه، بتوانیم برای استان و کشور آثار هنری انقلابی  فاخر بومی تولید کنیم.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با اشاره به ظرفیت های بالقوه جوانان بیان کرد: در نسل نوجوان و جوان، استعدادهای درخشانی وجود دارند که باید شناسایی شوند.
وی افزود: حوزه هنری می‌تواند با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها، محصولات فاخر تولید کند و ما برای حمایت از تولید آثار هنری در شهرستان دماوند اعلام آمادگی می‌کنیم.

کد خبر 1261215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha