مراسم معرفی سایت «می‌خوانمت» برگزار شد

سایت «می‌خوانمت» برگرفته از شعار سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم و در پی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در اول ماه رمضان مبنی بر خواندن روزانه یک صفحه قرآن، آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم معرفی سایت «می‌خوانمت» با حضور محمدحسین محمدزاده مدیر کمیته تبلیغات و رسانه سی‌امین نمایشگاه قران کریم در استدیو شبکه قرآن در نمایشگاه قرآن برگزار شد.

محمدزاده در خصوص این سایت خاطرنشان کرد: به دنبال شعار نمایشگاه قرآن کریم که می‌خوانمت تعیین شد، ما یک بسته محتوایی 30 موردی را تهیه و براساس آن می‌خوانمت را در سی قطعه قرآنی با این عبارت ترکیب کردیم تا فایده خواندن قرآن را نشان دهیم.

مدیر کمیته تبلیغات و رسانه نمایشگاه قرآن یادآور شد: در هریک از می‌خوانمت‌ها یک فراز قرآنی قرار دادیم که به ازای آن پوستر و محتوا تولید شد و حتی مسابقه و پیوشی با عنوان می‌خوانمت به راه افتاد. این سی قطعه محتوایی توانست به کار تبلیغات ما هم کمک کند.

 

راه اندازی نهضت ملی تلاوت‌ روزانه یک صفحه قرآن

وی افزود: به دنبال این طراحی ما با توصیه رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه رمضان مبنی بر خواندن یک صفحه قرآن هر روز روبرو شدیم، بر این اساس ما یک تغییر جهت کلی‌تر نسبت به این طرح داشتیم و سعی کردیم با همکاری معاونت قرآن و عترت نهضت ملی تلاوت‌ روزانه یک صفحه قرآن کریم را راه اندازی کنیم.

محمدزاده بیان کرد: براساس این طرح از همه کسانی که قادر به خواندن و نوشتن قرآن هستند خواهش می‌کنیم که در قالب ارسال کدملی به سامانه‌ای که معرفی خواهد شد، ما را همراهی کنند.

 

مدیر کمیته تبلیغات و رسانه نمایشگاه قرآن ابراز کرد: با این کار جهادی در فاصله کمی قطعاً با یک لشکر سی میلیونی از این تلاوت کنندگان روبرو خواهیم شد و معتقدیم که طبق آموزه‌های قرآن در آیه 45 سوره اسراء «وَ إِذا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنا بَیْنَکَ وَ بَیْنَ الَّذِینَ لا یُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجاباً مَسْتُوراً» خداوند می‌فرماید « و هنگامى‌که قرآن مى‌خوانى، میان تو و آن‌ها که به آخرت ایمان نمى‌آورند، حجاب ناپیدایى قرار مى‌دهیم». تلاش ما بر این است که پس از رونمایی رسمی از سایت «می‌خوانمت» همه علاقمندان به قرآن از برکات این قرائت جمعی بهره‌مند شوند.

کد خبر 1261237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha