مصلای امام خمینی (ره) بجنورد میزبان شب‌زنده داران لیالی قدر

مراسم مناجات‌خوانی و احیای شب‌های قدر با حضور سخنرانان و مداحان مطرح استانی و کشوری از ساعت ۲۲ در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ مراسم اولین شب قدر در مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «احمدزاده» امام جمعه سابق شهر آشخانه و مداحی رجب قدوسی و عباس شجاعی برگزار شد.

 

امشب و در دومین شب از لیالی قدر هم حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به عنوان سخنران و روح الله عطاردی و سیدباقر سیدی زاده به عنوان مداح، حاضران را به فیض معنوی می رسانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین «علی رفیعی» از علمای شهر قم و مصطفی محمدنیا هم به ترتیب به عنوان سخنران و مداح سومین شب از لیالی قدر معرفی شده اند که در کنار مراسم مناجات خوانی، قرائت دعای جوشن کبیر و نمازهای مستحبی، روح معنوی و عرفانی را به فضای مصلا خواهند بخشید.

 

امامزاده سیدعباس علیه السلام بجنورد هم یکی از مراکز فرهنگی میزبان مردم در لیالی قدر است که امشب در دومین شب از شب‌های قدر با سخنرانی حجت الاسلام «شوزب شیری» و مداحی محمدرضا ایزی از ساعت 21 همراه عزاداری‌های مردم است.

 

سخنران سومین شب از لیالی قدر در محل امامزاده سیدعباس علیه السلام بجنورد هم حجت الاسلام «وحید حجتی» اعلام شده که این مراسم همراه با قرائت دعای جوشن کبیر و نماز صدرکعتی است.

 

کد خبر 1261283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha