۶ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی به آغوش خانواده بازگشتند

حسین‌پور گفت: همزمان با لیالی قدر تعداد ۶ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی با حمایت خیرین از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

غلامرضا حسین‌پور -مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با لیالی پر فضیلت شب های قدر تعداد 6 زندانی غیر عمد در خراسان جنوبی از زندان آزاد و به خانواده های خود برگشتند.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه برای آزادی این تعداد زندانی مبلغ یک میلیارد و 963 میلیون ریال از طریق ستاد دیه استان و کشور پرداخت شده است، افزود: همچنین شاکیان از مبلغ 14 میلیارد و 510 میلیون ریال از بدهی این افراد گذشت کرده اند.

 

حسین پور تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 54 زندانی جرائم غیر عمد در  خراسان جنوبی چشم انتظار کمک خیرین هستند.

 

وی با بیان اینکه اصناف نقش تاثیرگذاری در آزادی زندانیان جرائم عیر عمد داشته اند، گفت: مجموعه خادمین ستاد دیه از جمع بازاریان و اصناف خیّر هم تشکیل شده است و همه ساله بازاریان پای ثابت مراسم معنوی جشن گلریزان هستند.

 

 به گفته وی؛ چشمان پر اميد زندانيان نیازمند جرائم غير عمد، در انتظار شكوفه‌هاي مهر مردم خير و نيكوكار است لذا جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با ۲۷ فروردین در بیرجند برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1261292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha