حضور ۲۰ اثر هنری در نمایشگاه طعم رهایی

اسماعیل نیک نفس گفت: در راستای اجرای طرح طعم رهایی ۲۰ اثر هنری گرافیکی در قالب نمایشگاه در مدارس شهرستان های جنوبی در معرض دید دانش آموزان پسر قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اسماعیل نیک نفس در حاشیه آغاز طرح طعم رهایی در جیرفت، گفت: این طرح با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی که متوجه نوجوانان است در برخی از مدارس  جنوب کرمان اجرا می شود.

 

 

مدیر موسسه فرهنگی آینه هنر دیار کهن ابراز کرد: محور این طرح آشنایی و آگاهی بخشی به نوجوانان در خصوص مضرات مواد مخدر و آسیب های فضای مجازی است.

 

 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح طعم رهایی ۲۰ اثر هنری گرافیکی در قالب نمایشگاه در مدارس شهرستان های جنوبی در معرض دید دانش آموزان پسر قرار داده می شود.

 

 

نیک نفس بیان کرد: همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه در هر شهرستان یک روانشناسی به تبیین مضرات مواد مخدر و آسیب های فضای مجازی می پردازد.

 


مدیر موسسه فرهنگی آینه هنر دیار کهن عنوان کرد: با بررسی های انجام شده اعتیاد به مواد مخدر و فضای مجازی بیشترین آسیب های اجتماعی است که دانش آموزان را تهدید می کند.

وی تصریح کرد: هدف ما دانش آموزان مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان هستند چرا که در سن حساسی به سر می بردند که در صورت عدم آگاهی با این مباحث امکان لغزش و گرفتار شدن آنها به این آسیب ها جدی است.

کد خبر 1261325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha