شب قدر فرصت طلایی برای بندگی خدا|فرشتگان دعای زمینیان را آمین می گویند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شب قدر شب خواستن است و دعاها و درخواست ‌ها در این شب مستجاب می شود،گفت: شب قدر ملائکه از آسمان به زمین می آیند تا دعای مؤمنین(زمینیان) را آمین بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمت گرامیداشت ایام شهادت امام علی(ع) برترین الگوی کمک به هم نوع به ویژه محرومان و ایتام، شب قدر را از فرصت های بسیار طلایی و مغتنم برای بندگی خداوند متعال دانست و  اظهار کرد: شب قدر شب نزول بركات است و خداوند به واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را كامل و نعمت را بر مردم تمام كرده است.


وی با اشاره به آیه سه سوره دخان«إِنَّا أَنْزَلْناهُ في‏ لَيْلَةٍ مُبارَکَةٍ إِنَّا کُنَّا مُنْذِرينَ  که ما آن را در شبى پربرکت ( شب قدر ) فرو فرستادیم، چرا که ما همواره با فرستادن وحى به سوى پیامبران، مردم را هشدار داده ایم.»، افزود: شب قدر شب مبارکی است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: شب مبارک یعنی شبی که برکتش فراوان است منتهی استفاده از برکات مهمتر است.

 

وی با بیان اینکه شب قدر شب خواستن است و دعاها و درخواست ‌ها در این شب مستجاب می شود، اذعان کرد:در شب های منتسب به ضربت و شهادت مولای متقیان امام علی(ع) بندگان از خدای خود می‌ خواهند و او اجابت کرده و در تقدیرات یک ساله آنها می ‌نویسد.

 

امام جمعه ساری با تاکید براینکه در شب قدر ملائکه از آسمان به زمین می آیند تا دعای مؤمنین(زمینیان) را آمین بگویند، گفت: در لیالی قدر، خداوند ضیافتی ویژه برای بندگانش درنظر گرفته است و در این شب های عزیز و بافضیلت، درهای رحمت باز است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: همه ما انسان ها به نوعی مشکل داریم، بیمار، مریض مشکل دار و غرق گناه و ... هستیم بهتر که در شب قدر مشکلات خود را با خدا درمیان بگذاریم و از خدا عفو، بخشش و گشایش طلب نمائیم.

کد خبر 1261348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha