طنین نوای «الغوث» مردم ماسال در دومین شب قدر+عکس

مراسم شب قَدر بیست و یکمین شب از ماه مبارک رمضان با حضور پر شور مردم با امید به مغفرت و آمرزش الهی در حسینیه شهدای ماسال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان-مائده فلاحتکارضیابری؛

دومین شب قدر هم به اتمام رسید، مردم عاشقانه به میعادگاه آمدند، سجاده‌هایشان را رو به قبله گسترانیدند، صمیمانه و بی ریا در برابر شوکت و عظمت خالق زیبایی‌ها، کرنش کردند و اشک ریزان و پر سوز و گداز نوای دل انگیز 'الهی العفو' سر دادند.

 

دست‌های خالی و سرشار از نیازشان را به سوی آسمان گشودند و در بارش متواتر اشک، ذکر خداوند را بر لب‌های عطشان و ترک خورده‌شان جاری ساختند و بار دیگر قرآن بر سر گرفتند و دعای جوشن کبیر را در گوش زمان و زمین زمزمه کردند و برترین بندگان خدا را بین او و خویشتن واسطه قرار دادند.

 

مردم امیدوار به لطف خداوند آمدند تا باری دیگر 'بسم الله الرحمن الرحیم' را بر گلوی خویش روایت کنند و شیطان درون را در بند کشیده و از هر چه غیر دوست چشم بپوشند.

 

در شب دعا و توسل، بی اعتنا به تمام دل مشغولی‌های روزمره و تعلقات دنیای مادی، برای رستگاری و تقرب در حرم امن الهی بیتوته زدند، آمدند تا در نوای روحانی و روحبخش دعا، نیایش، مناجات و انس با خدا، بهشت آرامش بر دل‌های آسمانی‌شان ارزانی شود.

 

امشب هیئت محبین ولایت حسینیه و مسجد شهدای شهرستان ماسال میزبان شب زنده داران قدر بود تا با برگزاری ویژه مراسم با شکوه، مردم نهایت بهره را از این شب با عظمت ببرند.

 

 

 

کد خبر 1261374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha