«انقلاب اسلامی» برترین تقدیر مردم ایران/ لزوم داشتن بصیرت در برابر دشمن

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: مردم با انقلابی که داشته‌اند بهترین تقدیر را رقم زده اند، این اراده الهی از آستین این ملت در حال جهانی شدن است و فقط یک یا مهدی(عج) دیگر نیاز است تا تبلیغات دشمن ما را مایوس و ناامید نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی - امام جمعه موقت بیرجند- شامگاه سه شنبه (۲۲ فروردین) در مسجد محمد رسول الله(ص) بیرجند اظهار کرد: شب قدر؛ شب درک بالاترین تقدیر خداست. شب تضرع و درخواست کردن از خدا برای رسیدن به بالاترین درجه است.

 

وی با بیان اینکه رقم خوردن برترین تقدیر در این شب ها محقق می‌شود، افزود: انسان؛ جاهل و ظلم کننده است چراکه علی(ع) و پیامبر اکرم(ص) را نشناخته ایم.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: خدای متعال می گوید ما اراده کرده ایم که این کم کاری و جهل بشر را جبران کنیم، انبیاء، اولیا و اوصیا همه در شب قدر هستند تا ناامیدی ها و بدبختی ها تمام شود.

 

وی با بیان اینکه خدا می خواهد عالم را گلستان کند، افزود: پس چرا بعد از شهادت امیرالمومنین(ع)، امام زمان (عج) باید پشت پرده پنهان باشد، دلیل آن وجود اراده دیگری است، گروهی هستند که از ابلیس فرمان می‌برند و در مقابل اولیاء الهی ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: بسیاری از مردم جاهلانه از امام خودشان جدا شده اند، ابزاری که در مقابل اراده خدا ایستاده است ابزار تبلیغ، رسانه، زبان، تزویر و دروغ است، همین امروز هم مانع تقدیر الهی که حکومت جهانی مهدی موعود(عج) است، فریب خوردن مردم توسط دشمن است.

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: خدای متعال در تمام گذره های دینی، دعاها، ادعیه و احادیث غیر مستیم ما را دعاگوی برترین تقدیر خود کرده است.

 

وی با بیان اینکه مردم با انقلابی که داشته اند بهترین تقدیر را رقم زده اند، گفت: این اراده الهی از آستین این ملت در حال جهانی شدن است و فقط یک یا مهدی دیگر و تیزبینی دیگر نیاز است تا تبلیغات دشمن ما را مایوس و ناامید نکند.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: مردم مواظب باشند دشمن با تبلیغات از فهم ضعیف مردم استفاده نکند، امروز اراده دشمن می گوید باید کاری بکنیم که انقلاب که زمینه ساز ظهور است به دست خود انقلابی ها بشکند و به نتیجه نرسد.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: مردم باید در شب های قدر اراده کنند و همه چیز را از خدا بخواهند، اگر نعمتی را شکر نکنیم مانند گناهی است که بر آن توبه نکرده ایم، اگر امروز مردم در کنار همدیگر هستند باید شکرگذاری کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: به شرط اراده قوی داشتن و گوش به فرمان بودن، مشکلات ما برطرف می‌شود، امروز دشمن اعتراف می‌کند که در حال فروپاشی است، در این شب ها باید دعاگو باشیم و صبر داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شب قدر شب توجه کردن به برترین تقدیر الهی (انقلاب) است، امروز ایثارگری ها و ایستادگی ها و دردهای علی (ع) در حال کم شدن است، امروز باید گوش به فرمان رهبری باشیم. امروز برترین تقدیر الهی به دست خدا و مردم در حال تحقق است.   

 

 

 

کد خبر 1261381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha