برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم توسط کانون شهید آوینی اندیمشک

محفل اُنس با قرآن کریم با حضور کریم منصوری، از قاریان بین‌المللی قرآن توسط کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مسعود غلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد، جزو برترین ماه‌ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک، افزود: در ماه رمضان، خداوند متعال با دادن توفیق گرفتن روزه به بندگان خود باعث ایجاد آرامش روح و روان و تقویت صفا و معنویت در بُعد شخصی و اجتماعی آنها می‌شود.

 

وی اذعان کرد: بندگان صالح در این ماه با مواسات و برادری به دستگیری و کمک‌رسانی به نیازمندان و ایتام اقدام می‌کنند.

 

غلامی، تصریح کرد: مساجد به عنوان مرکز و کانون معنویت در جامعه با برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم، توزیع بسته‌های مؤمنانه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری پرشور نماز جماعت، فراهم‌سازی زمینه اُنس با این ماه پر خیر و برکت را عهده‌دار هستند.

 

وی به تشریح اقدامات و برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک در ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطر نشان کرد: قرائت یک جزء قرآن کریم هر روز صبح به‌صورت دسته جمعی، برگزاری کلاس‌های معرفتی ویژه نونهالان، محفل اُنس با قرآن با حضور کریم منصوری، از قاریان بین‌المللی قرآن و همچنین دعوت از نونهالان حسینیه به صرف افطاری، از جمله اقدامات این کانون بوده‌اند.

کد خبر 1261388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha