از تولید نماهنگ تا مسابقه روزانه قصه آیه ها برای دانش آموزان

شعبانی با اشاره به اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان برای دانش آموزان گفت: تولید نماهنگ، پویش مهمانی به میزبانی فرشته ها، برگزاری مسابقه روزانه قصه آیه ها، برپایی دورۀ آموزشی قصه من و خدا از جمله این برنامه ها هستند.

مازیار شعبانی_ مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام اظهار کرد: با توجه به نگاه دشمن بر روی نسل های جوان و نوجوان در راستای تربیت نسلی مومن و انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی ویژه برنامه های دینی و فرهنگی را به مناسب ایام ماه مبارک رمضان در حال اجرا دارد.

وی گفت: از جمله برنامه های اتحادیه دانش آموزی گیلان، برگزاری پویش مهمانی به میزبانی فرشته ها، برگزاری مسابقه روزانه قصه آیه ها و برپایی دورۀ آموزشی قصه من و خدا (سطح یک)؛ چلّۀ عاشقانه با خدا، برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم در مدارس است که مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است.

شعبانی تصریح کرد: در راستای تدبر در قرآن طرح هر روز یک آیه هر آیه یک قصه در ماه مبارک رمضان همراه با مسابقه مفاهیم آیات هر روز، قرائت، کتابت و تولید اثر هنری انجام می شود.

وی افزود: در پویش مهمانی به میزبانی فرشتگان نیز علاقه مندان می توانند آثار خود را از دید و بازدید عید و سفره افطار با نوای مجاهد در قالب فیلم 2 دقیقه ای ارسال تا به سه گروه برتر جوایز نفیسی اهدا شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا عید سعید فطر است ادامه داد: در کنار برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت امام حسن(ع) و برپایی ضیافت افطار، نماهنگ جشن قاصدک‌ها ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) توسط گروه سرود طلایه داران فردا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رشت تولید شد.

شعبانی بیان کرد: این اثر به تهیه کنندگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت و مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج گیلان منتشر شده است.

وی گفت: مهدی شفیع زاده_سرپرست گروه و شاعر، مهدی نجفی نیا_ کارگردان، سهیلا حسینی_ نویسنده و حسین زحمتکش_ آهنگسازی این کار را بر عهده داشتند.

کد خبر 1261476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha