۴۷ نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان نجف آباد گرفتار بند هستند

دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد با بیان اینکه سال قبل ۱۸ زندانی غیرعمد آزاد شدند، گفت: ۴۷ نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان این شهرستان گرفتار بند هستند.

«حسین گرامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به جمعیت کیفری جرائم غیرعمد زندان نجف آباد اظهارداشت: 47 نفر به دلیل جرائم غیرعمد گرفتار بند هستند.

دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد افزود: سال گذشته 18 نفر از مددجویان این دسته از جرائم به دست خیرین و گذشت شاکیان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

وی با اشاره به فعالیت خیریه ها در این شهرستان اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان این تشکل های مردمی وارد میدان شده اند و با برگزاری جشن گلریزان به آزادی زندانیان کمک خواهند کرد.

گرامی با بیان اینکه خیریه امام موسی کاظم(ع) نجف آباد به صورت تخصصی در حوزه زندان و کمک خانواده زندانیان فعالیت می کند، تصریح کرد: توزیع بسته های حمایتی برای خانواده زندانیان و جلب مشارکت خیرین و شاکیان برای آزادی مددجویان توسط این موسسه انجام می شود.

 

وی اضافه کرد:‌ دیگر خیریه ها هم در این خصوص همکاری می کنند اما محوریت با خیریه امام موسی کاظم(ع) است که سال گذشته 30 میلیارد ریال گذشت شاکیان را جلب و 30 میلیارد ریال هم بسته های معیشتی به خانواده زندانیان اختصاص داد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد، همت و اراده مردم این شهرستان برای رفع مشکلات افراد نیازمند و توسعه زیرساخت ها از گذشته تاکنون وجود داشته و اراده خیرخواهی در این مردم نهادینه است.

کد خبر 1261497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha