روز جهانی قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان است

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری گفت: روز جهانی قدس به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است.

حجت الاسلام «حمید شهریاری» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با گرامیداشت روز قدس، گفت: ما در موقعیت حساس تاریخی قرار گرفته ایم که هم استکبار جهانی رو به ضعف است و هم رژیم غاصب صهیونیستی دچار مشکلات داخلی جدی شده است. در مقابل محور مقاومت قوی تر، مستحکم تر و مجهزتر شده است و می تواند از خود دفاع کند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: این امر ضرورت بیشتری را نشان داد که ما روز قدس را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم تا نشان دهیم همچنان در صحنه هستیم و اثربخش و کارآمد، می توانیم در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم.

 

وی با بیان اینکه مهمترین پیامد نامگذاری روز قدس، شکل‌گیری محور مقاومت است، گفت: روز جهانی قدس به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان در چنین روزی به پا می خیزند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: اراده ملت های مسلمان فائق خواهد آمد و روزی خواهد رسید که فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را در روز قدس جشن بگیریم.

 

کد خبر 1261517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha