روز قدس بهترین فرصت برای بازخوانی جنایات رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام شهسواری گفت: روز قدس بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و این همت مضاعف دستگاه های اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم را می طلبد.

 

وی عنوان کرد: باید با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود برای خلق حماسه ای دیگر همانند راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال گذشته، اهتمام جدی داشته باشیم.

 

 حجت الاسلام شهسواری اعلام کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد و با توجه به احتمال واقع شدن عید سعید فطر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از همین رو راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در ۲۵ فروردین برابر با بیست و سوم ماه مبارک رمضان با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می ‌شود.

 

وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته برای بزرگداشت روز قدس تصریح کرد: برای بزرگداشت این روز بزرگ اقداماتی اعم از ارائه بیانیه، چاپ بنر و بیلبورد شهری و نصب آنها در مبادی ورودی و خروجی استان، تشکیل میزگردهای مختلف و برگزاری نشست های تبیینی با هماهنگی ائمه محترم جمعه و جماعات، جامعه وعاظ و سخنرانان استان به منظور بهره ‌مندی حداکثری از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه برای تبیین فلسفه وجودی روز قدس و تشریح و روشنگری ابعاد و گستره آن برای مخاطبین خود صورت گرفته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: همچنین از ظرفیت شب های قدر برای تبیین مسئله فلسطین و آرمان قدس شریف و دعوت مبلغان ماه مبارک رمضان از اقشار و گروه های مختلف برای حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی روز قدس صورت گرفته است و امیدواریم در سال جاری هم شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم.

 

کد خبر 1261545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha