توزیع نان صلواتی به همت خادمین هیئت های مذهبی

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: طی ماه مبارک رمضان، نان صلواتی به همت خادمین چند هیئت مذهبی در این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام کاظم حریف- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در چند نانوایی این شهرستان در شیفت عصر که نزدیک به وقت افطار بود نان تازه و باکیفیت پخت و به صورت صلواتی بین مردم توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرح و تفسیر قرآن کریم توسط هیئت علویون شیروان در سه مسجد شهرستان توسط قرآن آموزان انجام شد.

 

حجت الاسلام حریف با اشاره به فعالیت هیئت های مذهبی این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با همکاری هیئت ها، خادمین، مردم و نیکوکاران در تمام مساجد شهری و روستایی هر روز پس از تلاوت آیات قرآن کریم، جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم و اقامه نماز مغرب و عشاء به صورت جماعت برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم این شهرستان با حضور پرشور و گسترده مردم، جوانان و نوجوانان همراه با افطاری ساده برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حریف تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده محلات حاشیه نشین و توزیع شیرینی به مناسبت اعیاد بین نمازگزاران و روزه داران از جمله برنامه های انجام شده در این ماه است.

 

وی اضافه کرد: تاکنون خیرین و مردم با هیئت های مذهبی شهرستان همکاری خوبی داشتند و برنامه های ماه معنویت پس از چند سال از شیوع کرونا رنگ و بویی تازه به خود گرفته است.

 

 

کد خبر 1261547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha