مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در آستانه روز جهانی قدس، زمان و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، روز جهانی قدس بر اساس تدبیر رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» نلامگذاری کردند و از مسلمانان خواست در دفاع از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند.

 

امام خمینی (ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».

 

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۹۰ نقطه استان برگزار می‌شود. زمان و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان به شرح زیر اعلام شد؛

 

 

گفتنی است، مردم روزه دار و متدین بیرجند ساعت 09:45 صبح روز جمعه (25 فروردین) با اجتماع در میدان ابوذر و حرکت به سمت خیابان ارتش و بلوار پاسدران تا مسجد امام حسین(ع)، میعادگاه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد و انزجار خویش را از آمریکا، اسرائیل و مستکبران عالم فریاد خواهند زد.

 

 

کد خبر 1261555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha