کمک های مومنانه بچه های مسجد رسول اکرم(ص) بین نیازمندان ارطه توزیع شد

چمانی از توزیع ۲۶بسته معیشتی و ۲۶بسته گوشت قربانی بین نیازمندان ارطه خبر داد و گفت: بچه های مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه برای تحقق منویات رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان به خط هستند.

زین الله چمانی-مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده شهر ارطه - در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه کانون فرهنگی هنری معراج که با همکاری نیکوکاران پایگاه های بسیج شهید زارعی و نجمه، خانه قرآن فاطمیه، صندوق خیریه امام حسن(ع) و هیات امنا حسینیه و مسجد رسول اکرم(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: این فعالیت ها هر ساله به مدد بچه های مسجد در مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه در ماه مبارک رمضان به نیازمندان ارائه می شود.

 

وی از بهره مندی ۲۶ خانواده نیازمند و ارادتمند نبوی از مهر رضوی خادمیاران و یاوران رضوی قائم شهر بمناسبت شهادت حضرت علی(ع) به ارزش ۹۸میلیون ریال خبر داد و افزود: این بسته های معیشتی شامل مرغ. برنج. روغن. رب گوجه. خرما. ماکارونی. عدس. لپه و پنیر بوده است.

 

 

چمانی با بیان اینکه در ماه های مختلف سال بچه های مسجد رسول اکرم(ص) با همراهی خادمیاران رضوی به نیست سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) قربانی می کنند، گفت: ماه رمضان امسال یک رأس گوسفند به ارزش ۷۲میلیون ریال تهیه و قربانی شد.

وی با بیان اینکه گوشت قربانی به همراه بسته های معیشتی در اختیار جامعه هدف قرار داده شد،از تداوم توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر خبر داد و افزود: نمازگزاران مسجد رسول اکرم(ص)ارطه از زمان همه گیری کرونا که مقام معظم رهبری با هدف دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی فرمان اجرای رزمایش مواسات و همدلی را صادر کردند تا کنون برای تحقق منویات معظم له از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و با قوت پای کار هستند.

کد خبر 1261575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha