برگزاری  راهپیمایی روز جهانی قدس در ۷۰ نقطه گیلان

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باشکوه تر از سال های گذشته بر پا خواهد شد گفت : در ۷۰ نقطه گیلان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه مردم مظلوم و مقاوم فلسطین هیچ گاه تنها نیستند گفت : فردا ملت ایران با حضورشان حمایت از مردم فلسطین را در صف های راهپیمایی اعلام خواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در همه شهرستان های گیلان مشخص شده است گفت : امسال ۷۰ مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان شناسایی شده است.

وی افزود : مسیرهای راهپیمایی منتهی به معیادگاه های نماز جمعه فردا ۲۵ فروردین برگزار خواهد شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم مسلمان، روزه دار و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می‌نماید تا با شرکت گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم کرده و اوج نفرت و انزجار خویش را از جنایات رژیم اشغالگر قدس به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور بیافزایند.

کد خبر 1261586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha