برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاهی با دو موضوع «عفاف و حجاب» و «شهادت امام علی(ع)» در کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و لیالی قدر نمایشگاهی با دو موضوع «عفاف و حجاب» و «شهادت امام علی(ع)» در کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی برپا شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع حجاب و عفاف و آثار تالیفی با موضوع امام علی(ع) و رمضان در معرض دید اعضا و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

رنجکش ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه لاله هایی مزین به عکس شهدا امنیت و عفاف و شهدای زن دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و فضاسازی با پوسترهایی از عفاف و حجاب و بیانات مقام معظم رهبری درباره حجاب در حاشیه نمایشگاه انجام شد.

 

وی افزود: ️این نمایشگاه به همت کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی و با همکاری و مشارکت  کتابدار مدرسه نمونه دولتی شهیدان جندقیان آران و بیدگل برگزار شد.
 

 

وی افزود: همچنین نشست کتابخوان با موضوع امام علی(ع) ویژه پسران نوجوان با مشارکت اعضای اتحادیه دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل پنج شنبه ۲۴ فروردین در کتابخانه عمومی مجتهدالزمان بیدگلی برگزار شد.

کد خبر 1261643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha