دیوارنگاره «وفتح قریب»، امید دهنده آزادی فلسطین روی دیوار حائل

هنرمندانی از سوریه، مصر، الجزائر، لبنان و ایران به مناسبت روز جهانی قدس دیوارنگاره ای را با عنوان «فتح قریب» روی دیوار حائل بین لبنان و فلسطین اشغالی ترسیم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، هنرمندانی از سوریه، مصر، الجزائر، فلسطین، لبنان و ایران به مناسبت روز جهانی قدس به اجرای دیوارنگاره روی دیوار حائل لبنان وفلسطین اشغالی اقدام کرد.

 

این هنرمندان امسال با روش مخصوص شان پشت دیوار نژادپرستی حائل، دیوارنگاره از نمادها و شخصیت‌های مقاومت ترسیم کردند که از آزادی قریب الوقوع فلسطین اشغالی حکایت دارد.

 

این دیوارنگاره با عنوان «وفتح قریب» با الهام از قرآن کریم ترسیم شده است و رضا قصیر از لبنان، علی جروان از فلسطین، فادی الفرج از سوریه، سمیر بعداش از الجزائر و ولاء محمد از مصر با نظارت مسعود نجابتی، هنرمند ایرانی متخصص در زمینه طراحی هنر مقاومت آن را طراحی کردند.

 

این دیوارنگاره که در دل خود آزادی، مبارزه و آزادی قریب الوقوع فلسطین را دارد، برای اولین بار در پشت دیوار حائل با حضور هنرمندان کشورهای مختلف ترسیم شده است.

 

این هنرمندان امید را شکوفا می کنند و به همه آزادگان این پیام را می دهند که فلسطین و آرمان فلسطین و مبارزه با دشمن صهیوینستی، قطب نمای همیشگی برای محو این رژیم است.  

کد خبر 1261649

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha