انقلاب اسلامی، نظم نوین جهانی را برهم زد/ تمدن نوین اسلامی با وحدت مسلمانان محقق می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: در عهد معاصر عده‌ای پیدا شدند تا نظم نوین جهانی را براساس منافع جبهه کفر ایجاد کنند اما انقلاب اسلامی این نظم نوین را برهم زد و امروز این نظم دستخوش تغییرات اساسی و گسترده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که با حضور علمای شیعه و سنی در رامیان برگزار شد، اظهارکرد: اتحاد و انسجام مسلمانان اصلی قرآنی است و برای اینکه مسلمانان تبدیل به ید واحده و امت واحده شوند نیازمند تقویت اشتراکات و پرهیز از اختلافات هستیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رامیان گفت: باور دینی و اسلامی ما این است که جهان به دست انسان‌های صالح و مستضعفان خواهد افتاد و این امر زمانی رخ می‌دهد که همه مسلمانان با هر مذهبی زیر پرچم اسلام گرد هم آیند و روحیه استکبارستیزی را تقویت کنند.

 

وی افزود: تقویت روحیه استکبارستیزی نیز در قرآن مورد تاکید قرار دارد. هم در عصر پیامبران الهی، مستکبران و طاغوت وجود داشتند و هم در عصر حاضر که استکبار جهانی نمود دیگری پیدا کرده است.

 

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: در عهد معاصر عده‌ای پیدا شدند تا نظم نوین جهانی را براساس منافع جبهه کفر ایجاد کنند اما انقلاب اسلامی این نظم نوین را برهم زد و امروز این نظم دستخوش تغییرات اساسی و گسترده است.

 

وی گفت: استکبار جهانی و صهیونیستی می‌خواهند دنیا را مدیریت کنند اما ما ایمان داریم که جبهه کفر نابودشدنی است و تمدن نوین اسلامی نیز محقق خواهد شد.

 

کد خبر 1261685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha