حضور جوانان  مساجدی در راهپیمایی  روز قدس باعث ناکامی دشمنان داخلی و خارجی می شود

حجت الاسلام کلات پور،گفت: حضور اعضای کانون های مساجد کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس باعث ناکام ماندن دشمنان داخلی و خارجی می شود.

حجت الاسلام افشین کلات پور،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به حضور  پرشورجوانان کانون ها در راهپیمایی روز جهانی قدس،گفت:روز جهانی قدس که به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در اولین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نام گذاری شد، نشان از دور اندیشی آن رهبر فرزانه داشت تا همه مسلمان جهان همواره فلسطین را به یاد داشته باشند و برای آزادی اش مبارزه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه،افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی، بر ماست که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم و رهایی قدس را فریاد بزنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد با حضور حماسی خود در صفوف به هم پیوسته آحاد مردم در روز جمعه  و در حمایت از مردم مظلوم و شریف فلسطین و برائت از صهیونیست جنایتکار در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم.

 

حجت الاسلام کلات پور،تصریح کرد: روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم و هم پیمانان جنایتکار آن را مشخص کرده و بازی های رسانه ای و ادعاهای دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا ساخته است.

 

 

کد خبر 1261728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha