روز قدس، روز نقطه عطفی برای محور مقاومت است

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه روز قدس، روز نقطه عطفی برای محور مقاومت است، گفت: مسئله فلسطین امروز تبدیل به یک موضوع کاملاً مردمی شده است و استکبار جهانی از این حرکت مردمی و خودجوش نگران است و می ترسد.

حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز حماسه ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه در راستای برائت و انزجار رژیم صهیونیستی است. 

 

وی در ادامه گفت: روز قدس روزی است که معمار و معیار کبیر انقلاب در سال ۵۸پیامی خطاب به مسلمانان جهان در راستای دفاع از آرمان های قدس شریف و فلسطین صادر کرد و شاید آن‌روز کمتر کسی تصور می کرد که این روز بزرگ در آینده تبدیل به یک جریان مستمر جهانی بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی شود.

 

امام جمعه بشرویه در ادامه تاکید داشت: این آرمان امام راحل امروز به یک مولفه گفتمان ساز در میان منادیان آزادی‌خواه و حق طلب در سطح جهان تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه مهمترین پیامی که روز قدس دارد انزجار و برائت جوامع اسلامی و انسانی از جنایت های رژیم صهیونیستی است، افزود: مسئله فلسطین تبدیل به یک موضوع کاملاً مردمی شده است و استکبار از این حرکت مردمی و خودجوش نگران است و به جهت تقویت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی است هراس دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه روز قدس یک نقطه عطفی برای محور محور مقاومت است، گفت: پیام آن اتحاد، انسجام و همدلی در بین کشورهای مسلمان است که باعث آشفتگی استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی شده است.

 

 

کد خبر 1261754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha