روز قدس؛ روز حمایت از مردم ستمدیده/کانون های فرهنگی حمایت از فلسطین را وظیفه خود می دانند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: روز قدس، روز حمایت از مردم ستمدیده است و باعث می شود مساله اول جهان اسلام در حمایت از فلسطین فراموش نشود.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس کاشان گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد تا موجبات وحدت و انسجام جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی فراهم شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: تاریخ، مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان و ستمگران و مقاومت ملت عزیز ایران در مقابل ستمگری های شاه ملعون و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده ایران را خود گواهی می دهد.

 

ضابطی ادامه داد: روز قدس، روز حمایت از مردم ستمدیده است و باعث می شود مساله اول جهان اسلام در حمایت از فلسطین فراموش نشود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: مسئولان و خادمان ملت و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان کاشان حمایت از ملت‌های مظلوم و مستضعف به ویژه مردم مقاوم و مظلوم فلسطین را وظیفه دینی و اخلاقی خود می دانند و ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، با تأسی از فرمایشات رهبر انقلاب، حضوری پرشور و حماسی را در مراسم راهپیمایی روز قدس رقم زدند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یک فریضه است، افزود: ملت ایران همچون سال های قبل با حضور مقتدرانه و اتحاد گونه خود، روز قدس را به عنوان روز میثاق امت اسلامی در حمایت از مظلومان جهان و محکوم کردن جنایات ظالمین مستکبر فریاد زده و به گوش جهانیان می رسانند.

کد خبر 1261821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha