روز قدس  نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

بابلی،گفت: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است وحضور گسترده مردم در این روز مهم در میدان حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

صدراله بابلی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه قدس امروز نماد مبارزه ملت های مظلوم و جبهه مقاومت علیه سلطه استکبار جهانی و به ویژه رژیم غاصب اسرائیل است ،گفت: امامراحل(ره) با نامگذاری جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نهضتی برای اضمحلال این رژیم غاصب ایجاد کردند.


فرماندار سرپل ذهاب، افزود: روز جهانی قدس در فرهنگ ایرانی و دینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تأسیس و تأکید بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره جایگاه برجسته ای در روند مبارزه با استکبار و دست نشاندگان متجاوزی چون رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی داشته است.

 

وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس در فرهنگ ایرانی و دینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تأسیس و تأکید بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره جایگاه برجسته ای در روند مبارزه با استکبار و دست نشاندگان متجاوزی چون رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی داشته است.

 

بابلی تصریح کرد:امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرده اند و در این روز مسلمانان سراسر دنیا به ویژه مردم مسلمان و انقلابی ایران در یک راهپیمایی سراسری جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم و پشتیبانی خود را از فلسطینیان اعلام می کنند.

 

کد خبر 1261822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha