صهیونیسم عامل جنگ افروزی و کشتار بیگناهان در ۷۵ سال گذشته بوده است

رحیم‌صفوی گفت: صهیونیسم عامل جنگ افروزی، ناامنی و کشتار افراد بی گناه در ۷۵ سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار سرلشکر پاسدار سید‌یحیی رحیم‌صفوی امروز جمعه (۲۵ فروردین) در تجمع ضداستکباری راهپیمایی روز قدس شیراز گفت: امسال روز جهانی قدس به لحاظ رویکردهای سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی درون رژیم صهیونیستی از ویژگی های خاصی برخوردار است.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: روز جهانی قدس دارای جایگاه محوری و مسئله نخست جهان اسلام و ملت های مسلمان است. آزادی قدس کلید وحدت مسلمانان در قرن جدید است.

 

وی با اشاره به اینکه صهیونیسم عامل جنگ افروزی، ناامنی و کشتار افراد بی گناه در 75 سال گذشته بوده است، عنوان کرد: این رژیم مانع صلح جهانی، ثبات و امنیت در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا است و نابودی آن خواسته بشری و نیاز امنیت منطقه ای است.

 

رحیم‌صفوی افزایش قدرت گروه های مقاومت را دلیل وحشت صهیونیست ها برشمرد و اظهار کرد: اقدامات جوانان فلسطینی در مناطق اشغالی خواب را برای صهیونیست ها حرام کرده است.

 

وی با اشاره به توسعه مقاومت در کرانه باختری در ناامن و بی ثبات کردن رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این امر موجب کاسته شدن بیش از نیمی از توان نظامی و امنیتی صهیونیست ها شده است.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه کارنامه ناموفق رژیم اشغالی برای سرکوب و کنترل مقاومت، به کابوسی وحشتناک تبدیل شده است، عنوان کرد: مخالفت داخلی برای دخالت نتانیاهو در مسائل قضایی صهیونیست ها، مقاومت فلسطینی ها در منطقه و بحران بین المللی از سوی حامیان این رژیم، کابینه نتانیاهو را متزلزل کرده است.

 

 

کد خبر 1261828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha