مبارزه با ظالم، حکم خداوند و وظیفه شرعی هر مومن است

حجت الاسلام والمسلمین عیدی، با بیان اینکه مبارزه با ظالم، حکم خداوند و وظیفه شرعی هر مومن است، گفت: در هر شرایطی باید از مستضعفین دفاع و در برابر ظلم ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین اکبر عیدی بیرانوند، امروز(۲۵فروردین)، در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه شاخص‌های قرآنی در دفاع از فلسطین وجود دارد و مخاطب آن همه جامعه هستند، اظهارداشت: با توجه به آیات قرآن دشمنان، شدیدترین دشمنی را با مومنان دارند. 

 

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان افزود: پیروی و همراهی با گمراهان گذشته و تابع هوس‌ها بودن شاخص دشمنان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: هرکه پیرو هوای نفس باشد و از حدود الهی خروج کند از رحمت خداوند به دور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عیدی با بیان اینکه مبارزه با ظالم، حکم خداوند و وظیفه شرعی هر مومن است، گفت: هرکجا ظلمی رخ دهد مسلمانان باید با آن مقابله کنند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان اهتمام به امور مسلمین و ایجاد اتحاد بین امت اسلام را ضروری خواند و اظهارکرد: به حکم دین، قرآن و انسانیت همچنین به حکم قانون خلقت و حمایت از مظلومان باید در این راهپیمایی شرکت کنیم و در برابر ظلم بایستیم.

کد خبر 1261851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha