مسائل اقتصادی و ترویج منکرات ۲ نقشه دشمن برای رویارویی با امت اسلامی

آیت الله دژکام ترفند‌های دشمنان برای شکست امت اسلامی را حول محور مسائل اقتصادی و فحشا و منکرات عنوان کرد و گفت: برای مقابله با این دو حیله دشمن باید برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام امروز جمعه (۲۵ فروردین) در خطبه های نماز جمعه شیراز با قدردانی از حرکت عظیم مردم روزه دار در حمایت از آرمان فلسطین، گفت: مردم در این راهپیمایی آنچه را که در بیان و قلم در باب قدس می آید را در خیابان ‌ها اعلام و فریاد امت اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

 

امام جمعه شیراز ترفند‌های دشمنان برای شکست امت اسلامی را حول محور مسائل اقتصادی و فحشا و منکرات عنوان کرد و اظهار داشت: برای مقابله با این دو حیله دشمن باید برنامه داشته باشیم.

 

 وی با تاکید بر اینکه هر گاه ملت برای مبارزه با فساد و منکرات به میدان می ‌آید، کسی توان مقابله با آنها را ندارد، گفت: مردم حمایت خود را از دستگاه‌ های اجرایی به ویژه نیروی انتظامی برای اجرای قانون و پیشبرد آرمان ‌های دینی اعلام می ‌کنند.

 

تسریع در تدوین نقشه علمی استان فارس بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز شیراز بود که آیت الله دژکام نسبت به علمی شدن آن تاکید کرد. وی همچنین ضمن توصیه به دانش بنیان کردن تولید با به میدان آمدن دانشگاهیان این مهم را در تحول شاخصه های اقتصادی و حل مشکلات دارای اهمیت دانست.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین مردمی سازی اقتصاد را از وظایف دولت ها برشمرد و اظهار کرد: برخی مدیران در زمینه مسئولیتشان مطالعه ندارند در حالی که باید فکر جدید به میدان بیاورند.

 

وی تحول در حرکت دستگاه ‌های دولتی برای حل مشکل اقتصادی و مهار تورم را گامی برای حل مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: دولت و ملت باید دست به دست هم دهند تا تورم مهار شود.

کد خبر 1261873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha