رژیم صهیونیستی توان بازدارندگی خود را از دست داده است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی توان بازدارندگی خود را از دست داده است و نابودی این رژیم سرعت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر دیرباز، ( ۲۵ فروردین ماه) در سخنرانی پس از راهپیمایی روز قدس که در مصلی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد:  رژیم صهیونیستی توان بازدارندگی خود را از دست داده است و نابودی این رژیم سرعت گرفته است.

نماینده آذربایجان غربی در خبرگان رهبری افزود: در طول یکسال، رسانه های بین المللی انعکاس دادند که اقدامات فلسطین علیه اسراییل چندین برابر شده است و این نشان دهنده یکی از علت های نابودی این رژیم است. و  تعرض ها و جنایت های که رژیم خونخوار اسراییل انجام می دهد بی پاسخ نمی‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: رسانه های دنیا شعارهای مردم را در حمایت از فلسطین  منعکس می کنند و می بینند امت اسلامی در پی عزت خود بوده که این امر نیز نشان دهنده زمینه ساز قیام حضرت مهدی (عج) است. 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسئولان شبانه روز تلاش می کنند، گفت: ولی این تلاش کافی نبوده و انتظار مردم نیز از مسئولان بیشتر است.

حجاب بانوان تیری در قلب و چشم استکبار جهانی است

حجت الاسلام دیرباز  در ادامه با اشاره به موضوع حجاب نیز گفت: بانوانی که با حجاب و متانت در جامعه حاضر می شوند در واقع در برابر صهیونیست می ایستند.و این حجاب تیری در قلب و چشم استکبار جهانی است.

وی اظهار کرد: همه وظیف داریم که در مقام ترویج پوشش اسلامی و امر به معروف لسانی کوتاه نیاییم.

کد خبر 1261878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha