طنین آزادی قدس شریف در نگارستان ایران اسلامی/ شیعه و سنی در حمایت از آرمان فلسطین به میدان آمدند

مردم روزه‌دار استان گلستان، شیعه و سنی و از قومیت‌های مختلف امروز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تحقق آزادی قدس شریف به میدان آمدند.

خبرگزاری شبستان- استان گلستان، فریده ستایشگر: حدود ۴۴ سال از اقدام تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس می‌گذرد. ابتکاری تاریخی که سبب شده تا رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی همه ساله در ماه رمضان تحت شدیدترین فشارها از سوی افکار عمومی به ویژه ملت‌های مسلمان قرار بگیرد.

 

 

نامگذاری که امروز مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را در دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به میدان آورده است و رژیم عاصب صهیونیستی و همچنین جبهه کفر و استکبار جهانی را در ضعیف‌ترین موضع قرار داده است.

 

۴۴ سال از آن نامگذاری تاریخی می‌گذرد و امروز جبهه مقاومت که زیر پر و بال انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته، قوی‌تر، مستحکم‌تر و گسترده‌تر از همیشه در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستاده است و با قدرت به سازش و معامله با این رژیم غاصب و اربابان‌ آنها «نه» می‌گوید.

 

امروز رژیم صهیونیستی دچار مشکلات داخلی فراوانی شده و از سوی دیگر جبهه مقاومت عرصه را بر این رژیم غاصب تنگ و تنگ‌تر کرده است و به فضل الهی شاهد فروپاشی و نابودی صهیونیسم بین‌الملل خواهیم بود.

 

 

مردم مسلمان ایران اسلامی، اعم از شیعه و سنی و با هر قومیتی امروز، همزمان با روز جهانی قدس در اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و دفاع از آرمان فلسطین به میدان آمدند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» آنان در عالم طنین‌انداز شده است‌.

 

در نگارستان ایران اسلامی، شیعه و سنی، فارس و ترکمن، مازنی و کرد و ترک و لر و بلوچ و سیستانی و همه و همه با هر زبان و مذهبی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

 

با اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس قرار بود از ساعت ۱۰ صبح در مرکز استان برگزار شود اما از ساعتی قبل از آن، مردم روزه‌دار گرگان به سمت مسیر اصلی راهپیمایی حرکت کردند.

 

 

مردم شیعه و سنی استان گلستان با خروشی کم‌نظیر و حضوری باشکوه با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین به میدان آمدند تا نشان دهند مردم ایران اسلامی هرجا ندای مظلومی را بشنوند از حمایت خواهند کرد.

 

امروز برگ زرین دیگری در تاریخ مردم انقلابی استان گلستان به ثبت رسید، مردمی که در آزمون ولایتمداری، بارها و بارها سربلند بیرون آمده‌اند.

 

کد خبر 1261882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha