فروش ۸۰۰ جلد از کتاب دو دقیقه با امیر المومنین (ع) در نمایشگاه قرآن

مسئول غرفه رستگاران از فروش ۸۰۰ جلد از کتاب دو دقیقه با امیر المومنین(ع) در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: ۳ هزار جلد از این کتاب هم خارج از نمایشگاه قرآن شفارش داده شده است.

سجاد مهمان نواز، مسئول غرفه رستگاران در سی امین نمایشگاه بین اللملی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص کتاب دو دقیقه با امیرالمومنین(ع) گفت: این کتاب زیر نظر بنده با کمک دانش آموزان سال یازدهم و دوازدهم گرداوری شده است.

 

وی در خصوص کتاب دو دقیقه به امیر المومنین (ع) اظهار کرد: این کتاب ۱۱۰ قسمت دو دقیقه ای در خصوص امیر المومنین(ع) است که از ۸۰ منبع معتبر شیعه و سنی گرفته شده است.

 

وی گفت: فلسفه دو دقیقه با امیرالمؤمنین (ع) این است که حتی شده دو دقیقه از روزمان را اختصاص به شناخت امیر المومنین(ع) با خواندن این کتاب دهیم. شاید برخی افراد علاقه ای به مطالعه و کتاب خوانی نداشته باشند ولی با خواندن این کتاب و استمرار آن بر اساسقاعده معجزه تغییرات کوچک که تغییراتی کوچکی در آنها ایجاد می شود نتیجه مثبت آن را مشاهده خواهند کرد.

 

مسئول غرفه رستگاران بیان کرد: بر همین اساس بعد از سه ماهی و اندی که ۱۱۰ قسمت کتاب به اتمام می رسد ما اطلاعات کامل نسبت به حضرت امیر (ع) پیدا می کنیم.

مهمان نواز با اشاره به مهمترین موضوع کتاب در ۱۴ قسمت تصریح کرد: این قسمت ها شامل داستان های کوتاه، قضاوت ها، فضایل، اثبات ولایت، غدیریه و اشعار است که هر کدام از اینها را انتخاب کردیم. در حال حاضر ۱۱۰ قسمت است. در صورتی که ما بیش از ۲۰۰ قسمت را مشخص نمودیم، بچه ها به هر کدام از اینها نمره داده اند، بالاترین نمرات در کتاب قید شده است که هم جذابتر باشد و هم با توجه به اینکه به کمک دانش آموزان گردآوری شده است، بسیار مناسب سن جوانان و نوجوان می باشد.

 

مسئول غرفه رستگاران افزود: قیمت کتاب دو دقیقه با امیرالمؤمنین(ع) ۱۲۵ هزار تومان است که با ۴۰ درصد تخفیف ۷۵ هزار تومان در نمایشگاه قرآن به فروش رسید. وی با بیان اینکه استقبال خوبی از فروش این کتاب صورت گرفته است اظهار کرد: حدود ۸۰۰ جلد از کتاب دو دقیقه با امیر المومنین(ع،) به فروش رسید که فراتر از انتظار ما بود. ضمن اینکه بعد از نمایشگاه نیز شفارش صد تا ۵۰۰ جلد این کتاب داده شده است که بسیار جای خوشحالی دارد.

 

مهمان نواز با بیان اینکه مخاطبان ما بیشتر قشر جوان بود گفت: این همان چیزی بود که ما به دنبالش بودیم و هدف ما هدایت جوانان به سمت فرهنگ دینی و مذهبی است. وی گفت: ما جمع آوری این کتاب را با دو سه نفر از دانش آموزان آغاز کردیم و با توجه به اینکه استقبال افزایش یافت اکنون با ۱۵ دانش آموزش این کار را دنبال می کنیم و بعد از نمایشگاه قرآن نیز استارت کتاب دو دقیقه با قرآن را خواهیم زد.

 

مسئول غرفه رستگاران با بیان اینکه جمع آوری این کتاب یکسال طول کشید افزود: به دلیل برخی از مسائل و مشکلات از ادامه کار باز می ماندیم ولی خود دانش آموزان با توجه به علاقه ای که به این کار پیدا کرده بودند عامل حرکت و ادامه ما در این مسیر می شدند. آنها به قدری در این زمینه مطالعه کرده بودند که اگر حتی منتج به چاپ کتاب هم نمی شد، می توانستند یک مبلغ خوب در خصوص حضرت امیر (ع) باشند.

 

وی اظهار کرد: تالیف کتاب دو دقیقه با امیر المومنین (ع) گذشته از تاثیراتی که در باورهای دینی دانش آموزان گذاشته بود در اخلاق، رفتار و کردار آنها در اجتماع و خانواده نیز موثر واقع شده بود به گونه ای که والدین هم بابت این امر بسیار خوشحال بودند. وی گفت: ۳ هزار جلد کتاب از دو دقیقه با امیر المومنین (ع) چاپ شده است ضمن اینکه بعد نمایشگاه قرآن نیز برای چاپ بعدی اقدام خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1261966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha