کتاب «ماهیگیران شنبه» رونمایی شد

کتاب «ماهیگیران شنبه» پنجاه و سومین اثر مکتوب و چند رسانه ای موسسه موعود همزمان با اختتامیه سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ همزمان با اختتامیه سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت از کتاب قرآنی «ماهیگیران شنبه» رونمایی شد.

 

«ماهیگیران شنبه» مروری کودکانه بر داستان قرآنی «اصحاب سبت» و ماجرای کسانی است که با نافرمانی خدا و ترک امر به معروف و نهی از منکر، به عذاب الهی گرفتار شدند.

 

موسسه موعود(مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تحت اشراف علمی استاد علی تقوی) این داستان قرآنی که اشاره به آیات ۱۶۳ و ۱۶۴ سوره اعراف با عنوان «اصحاب سبت» دارد را برای کودکان به چاپ رسانده است.

 

در کتاب «ماهیگیران شنبه» به زبان ساده کودکان با استفاده از نقاشی و مسابقه، همراه با جایزه، به نقش (بی تفاوت نباشیم تا قهرمان باشیم) و آثار ترک امر به معروف و نهی از منکر در زندگی انسان پرداخته شده است.

 

کتاب «ماهیگیران شنبه» پنجاه و سومین اثر مکتوب و چند رسانه ای موسسه موعود(مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تحت اشراف علمی استاد علی تقوی) است.

کد خبر 1261980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha