پرداخت ۹ میلیارد ریال کمک هزینه درمان و دارو

نوروزی گفت: جمعیت هلال احمر شیروان طی سال گذشته، جهت کمک هزینه درمان و دارو نیازمندان شناسایی شده شهری و روستایی، ۹ میلیارد ریال هزینه پرداخت کرده است.

محسن نوروزی- مدیر جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان کمک هزینه درمانی برای 543 نفر جهت اورتز، پروتز، جراحی، بستری بیمارستان، دندان پزشکی و سایر کمک هزینه های پزشکی هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت، جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که جهت خرید دارو، درمان، تجهیزات پزشکی، آزمایش، سونوگرافی و سایر هزینه های پزشکی که نیازمندان قادر به پرداخت آن نیستند کمک کند تا بخشی از دغدغه آنان در این خصوص برطرف شود.

 

نوروزی عنوان کرد: این نهاد کمک به درمان نیازمندان، خانواده های بی بضاعت و مستمند، امانت برخی از تجهیزات پزشکی و پرداخت کمک هزینه درمانی و دارویی را از وظایف خود می داند و بیمار با ارائه مدارک لازم و معرفی و  تشخیص مراجع ذیصلاح می تواند از این خدمات برخوردار شود.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و کمک خیرین شهرستان با این جمعیت بیان کرد: چنانچه نیکوکاران قصد پرداخت کمک هزینه درمان را برای نیازمندان  سازمان جمعیت هلال احمر داشته باشند این آمادگی وجود دارد و از آن استقبال می کنیم.

 

نوروزی تصریح کرد: امید می رود خیرین و نیکوکاران همانند گذشته جهت کمک به خانواده های مستمند و بی بضاعت از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند و یار و همراه این نهاد باشند تا بتوان بخشی از محرومیت و دغدغه آنان را برطرف کرد.                                                                                                                                             

کد خبر 1261999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha