اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شیروان

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: سال گذشته، ۴۰۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهداء شد.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: جهیزیه های اهدایی شامل تلویزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر، جاروبرقی و لباسشویی مجموعا به ارزش 100 میلیارد ریال بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این نهاد در تلاش است تا با خرید و اهدای به موقع جهیزیه، هیچ نوعروس و زوج مددجویی در صف انتظار جهیزیه نماند.

 

نورمحمدیان با اشاره به خدمات حوزه حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان عنوان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، برای 500 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان، لوازم اساسی منزل به ارزش، 16 میلیارد ریال خریداری شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان بیان کرد: پرداخت کمک معیشتی (مستمری) به 10 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شد.

 

نورمحمدیان بیان کرد: پرداخت وام های ضروری به نیازمندان، کمک های موردی به نیازمندان، کمک به اسکان موقت مددجویان (ودیعه و اجاره مسکن)، تهیه و توزیع بسته معیشتی، کمک به امر ازدواج نیازمندان (جهیزیه)، خرید لوازم اساسی منزل و پرداخت کمک معیشتی (مستمری) از خدمات حوزه حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان است.

 

وی اضافه کرد: این نهاد حمایتی سعی دارد در تمام حوزه ها به مددجویان تحت پوشش خدمات خوبی ارائه دهد تا هیچ گونه مشکلی نداشته باشند و با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای آنان شغل ایجاد شود و خودکفا شوند.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1262004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha