اسرائیل در تیررس پهپاد ها و موشک های ایران/ قدرت نظامی ایران در دنیا ثابت شده است

حیدری،گفت:امروز ارتش به آخرین تسلیحات روز دنیا مجهز شده که دارای قدرت دورزنی، نقطه زنی و قدرت هوشمندی است .

کیومرث حیدری در گفت گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران اسلامی در نظم جدید دنیا قطعاً در تراز یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در دنیا قرار خواهد گرفت، گفت: ایران قدرت اول منطقه است و قدرت نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شده است و  ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان با هر تهدید و دشمنی با شدت برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اسرائیل در تیررس ما قرار دارد ،افزود: امروزه هیچ نقطه ای از سرزمین های اشغالی وجود ندارد که در تیررس موشک ها و پهپاد های ما نباشد،همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: این رژیم کودک کش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

 

وی اظهار کرد: ارتش امروزه به آخرین تسلیحات روز دنیا تجهیز شده که دارای قدرت دورزنی، نقطه زنی و قدرت هوشمندی بوده که قادر است علاوه بر نقش بازدارندگی خود مشت محکمی هم باشد تا در زمان نیاز بر سر اسراییل غاصب فرود بیایید.

 

 حیدری،  تاکید کرد: ما تحمل حضور رژیم کودک کش صهیونیستی در کشور های منطقه را نداریم و با تغییر مرز های رسمی و بین المللی همسایگانمان مخالف هستیم.

 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،گفت:ایران اسلامی در نظم جدید دنیا قطعاً در تراز یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در دنیا قرار خواهد گرفت و در نظم جدید دنیا، جمهوری اسلامی ایران با تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری جایگاه جهانی خواهد داشت.

 

کد خبر 1262047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha