همبستگی اندیشه ای در شکوه راهپیمایی آرمانی روز قدس دیده شد

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت جایگاه اندیشه ای و معرفتی در قالب همبستگی گروه های سنی به ویژه در میان دهه هشتادی ها گفت: همبستگی اندیشه ای دهه هشتادی ها در شکوه یک راهپیمایی آرمانی دیده شد.

حجت الاسلام مرادی حضور نوجوانان و جوانان را در عرصه راهپیمایی روز قدس قابل تأمل خواند و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در این خصوص گفت: حضور پرشور و باشکوه نوجوانان و حتی کودکان در عرصه راهپیمایی روز قدس قابل تقدیر است. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: با اشاره به اهمیت جایگاه اندیشه ای و معرفتی در قالب همبستگی گروه های سنی به ویژه در میان دهه هشتادی ها گفت: همبستگی اندیشه ای دهه هشتادی ها در شکوه یک راهپیمایی آرمانی دیده شد.

 

 

وی با بیان اینکه تدابیری برای جلب نظر و ارائه برنامه فرهنگی برای گروه سنی دهه هشتادی ها و نودی ها طی راهپیمایی روز قدس در نظر گرفته شده بود اظهار کرد: محتوای مناسب فرهنگی یکی از شاخص های فرهنگی برای گروه های نوجوان و جوان به مناسبت روز جهانی قدس است.

 

 

وی توضیح داد: ستاد اقامه نماز استان البرز با برپایی یک مسابقه فرهنگی سعی خود را برای ایجاد محتوای مناسب انگیزه بخشی برای حضور نوجوانان و جوانان و البته کودکان در نظر گرفت. 

 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: مسابقه حضور در قالب مسابقه عکاسی با همت گروه فرهنگی تربیتی منادی توحید و حوزه ۲۲ حضرت صدیقه کبری(س) ناحیه امام سجاد(ع) انجام شد. 

 

 

 

 

کد خبر 1262060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha