جشن بزرگ روزه اولی ها در طبس برگزار می شود

مدیر آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: جشن بزرگ روزه اولی ها با حضور یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز طبسی روز سه شنبه ۲۹ فروردین در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و فرصت بنده شدن و دوری از گناهان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان فرزندان و کودکان بسیاری این فرصت را پیدا می کنند که درس خلوص و ایثار و بندگی را بیاموزند و در مسیر عبادت عاشقانه و نیایش های عارفانه قدم بگذارند و برای اولین بار روزه داری را تجربه کنند.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی ها در طبس گفت: به منظور تجلیل و تکریم از روزه اولی ها مقرر شده است تا جشن بزرگ روزه اولی ها با حضور یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در میقات الرضا(ع) برگزار می شود.

 

قاسم زاده ادامه داد: ۷۰۰ دانش آموز دختر و ۵۰۰ دانش آموز پسر که توفیق روزه داری را پیدا کرده اند در این جشن بزرگ حضور پیدا خواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: برگزاری سخنرانی، نماز جماعت، افطاری، مسابقات فرهنگی و اجرای سورد و ... از جمله برنامه های جانبی این جشن بزرگ در آستان مقدس است.

 

 

 

کد خبر 1262200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha