استمرار کار مدیران مدارس در استان فارس میزان ارتباط آنها با مساجد است

عسکری گفت: استمرار کار، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را به میزان ارتباط افراد مذکور با مساجد مرتبط کردیم تا دغدغه‌های اولیا در خصوص به کارگیری مدیران شایسته مدارس مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری، در نشست با اعضای استانی برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزان کشور در شیراز گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم استان پیشنهاد اجلاسیه را با هدف اقامه باشکوه نماز در مدارس و انس دانش‌آموزان با نماز با رویکرد تربیتی به وزارتخانه ارائه دادیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: دوشنبه‌های مسجدمحور از برنامه‌های بسیار مؤثر تربیتی است که از سال قبل آغاز کردیم و با استقبال خوب دانش‌آموزان برگزار و همچنان ادامه دارد.

 

وی گفت: برگزاری مسابقات قرآن با میزبانی ۱۴ شهرستان و منطقه به نام ۱۴ معصوم(ع)، برگزاری پیش اجلاسیه‌های نماز، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان و ...، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش فارس در سال جاری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: استمرار کار، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را به میزان ارتباط افراد مذکور با مساجد مرتبط کردیم تا دغدغه‌های اولیا در خصوص به کارگیری مدیران شایسته مدارس مرتفع شود.

 

عسکری گفت: در هفته منتهی به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز برنامه‌های متنوعی مانند نماز و شهادت، نماز و خانواده، نماز و معلم و ...،  برگزار خواهد شد.

 

وی با ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزش و پرورش فارس گفت: برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مرحله کشوری در شیراز، اجرای طرح امین با بهره‌مندی از ظرفیت روحانیون در مدارس استان، و ...، از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش فارس است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با بیان اینکه در شهر شیراز جشن روزه اولی‌ها با حضور ۵ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم همراه با مادرانشان بسیار باشکوه برگزار شد، گفت: از ویژگی‌های این برنامه معنوی حضور و مشارکت مادران و همراهی خانواده و همچنین محوریت معلمان در این جشن بود.

 

کد خبر 1262247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha