نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف در زنجان دایر می شود

به گفته اسلامی، نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف از ۶ اردیبهشت ماه امسال به مدت سه روز در مجتمع تجاری اشراق زنجان به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان عصر امروز در نشست فعالین عفاف و حجاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس از 6 اردیبهشت ماه به مدت سه روز در اشراق زنجان برگزار می شود.
 
 
وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و عفاف به عنوان یک تکلیف شرعی تاکید کردند، افزود: برای فعالان حوزه مساجد باید به مقوله حجاب و عفاف به شکل مساله نگاه کنیم.
 
 
اسلامی به احصا پنج مساله فرهنگی در استان که یک مورد تحکیم بنیان خانواده است پرداخته شده، اشاره کرد و گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در زنجان در قالب 193 برنامه تهیه و رونمایی شده است.
 
 
وی با یاداوری اینکه در نمایشگاه مد و لباس محصولات حجاب و عفاف در قالب 80 برند در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد، افزود: امیدواریم از فرصت به وجود آمده با همکاری بانوان فعال کانون های مساجد در عرصه ترویج حجاب و عفاف استفاده کنیم و از ظرفیت فضای مجازی نیز در این زمینه کمک بگیریم.
 
 
مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه حجاب تنها مربوط به دین اسلام نیست و در ادیان دیگر نیز بوده و هست، تصریح کرد: با ورود اسلام حجاب و عفاف رنگ و بوی بیشتری به خود گرفت.
 
 
جام آبادی مجری نمایشگاه مد و لباس در زنجان نیز در سخنانی با اشاره جزئیات برگزاری نمایشگاه در زنجان گفت: متاسفانه هنوز بانوان عفیفه ما نمی توانند محصولات حجاب و عفاف را به راحتی و کیفیت مناسب تهیه کنند.
 
 
وی با اشاره به اینکه مجموعه ما، طراحان دغدغه مند در کشور را شناسایی کردیم، گفت: با شناسایی تولیدی های با قیمت مناسب، محصولات با کیفیت دوخته و توانستیم این نمایشگاه را در 6 استان کشور دایر کنیم.
 
 
وی افزود: راه اندازی هایپر حجاب در استان ها برای عرضه محصولات حجاب و عفاف از دیگر اقدامات ما در طول سال خواهد بود. 
 
 
جام آبادی ادامه داد: در تلاش هستیم با ظرفیت بانوان فعال در کانون های مساجد، افراد را برای خرید محصولات‌ حجاب با کیفیت دعوت کنیم. 
 
 
وی با اشاره به اینکه 5 هزار بن تخفیف در اختیار خریداران قرار می گیرد، گفت: در این نمایشگاه محصولات برندهای معروف به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر 1262255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha