برپایی سفره ختم صلوات توسط خواهران کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه

محبی ،گفت: بمناسبت ماه رمضان سفره سبز ختم صلوات توسط خواهران عضو کانون بصورت خانه به خانه و در مسجد هر چهار شنبه برگزار می شود.

گلنار محبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت کانون در ماه رمضان ،گفت: کانون های مساجد بهترین مکان برای کشف استعدادها و پتانسیل است  .

 

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه،افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت اعضا چند برابر می شود و هرکس می خواهد گوی سبقت را از دیگری بگیردتا در پیش پروردگار خود روسفیدتر باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

وی خاطر نشان کرد: در ماه رمضان سفره های ساده افطاری پهن و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد ،همچنین طبخ و توزیع  ۱۵۰ پرس آش رشته برای افطاری و طبخ حلیم از شاخص ترین برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان است.

 

محبی، با اشاره به برپایی سفره  ختم صلوات دراین کانون، اظهار کرد: در سفره ختم صلوات روضه حضرت عباس خوانده می شود و بیش از یک ساله است که به صورت طرح خانه به خانه ومسجد  چهار شنبه  هر هفته ساعت ۱۵بعد از ظهر بر گزارمی  شود.

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه، افزود: در سفره ختم صلوات حدود ۲۴ هزار صلوات  وحدیث کسا خوانده و خانم ها استقبال خوبی داشتند.

 

وی با اشاره به فعالیت ها خواهران کانون گفت: برپایی کلاس احکام، برپایی کلاس های عروسک سازی،گلیم بافی ،کلاس عروسک گردانی،کلاس قرآن و شرکت در راهپیمایی روز قدس از دیگر کارهای کانون است.

 

کد خبر 1262275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha