هنرمند کانون باقرالعلوم (ع) بیرجند تجلیل شد

همزمان با برگزاری وبینار تکریم از هنرمندان انقلابی مسجدی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، از «مصطفی عباسی» هنرمند و فعال کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، وبینار تکریم از هنرمندان انقلابی مسجدی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اعضای شورای معاونین، مدیران ستاد استانی و هنرمندان امروز دوشنبه (۲۸ فروردین) به طور همزمان در استان های سراسر کشور برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی در این مراسم با تاکید بر بهر‌ه‌گیری از ظرفیت‌های مختلف مساجد گفت: توجه به ابعاد مختلف فرهنگی،‌ هنری و ... در مساجد باید می‌شود نتایج ملموس آن در جامعه دیده شود.

 

وی پیشنهاد راه‌اندازی معاونت هنری در مجموعه ستاد استان‌ها را داد و گفت: این مهم در انجام موثرتر فعالیت‌ها و عملیات‌های هنری در مساجد نقش بسزایی دارد.

 

 

هنرمند مسجدی و عضو کانون فرهنگی هنری باقر‌العلوم (ع) بیرجند هم در این مراسم گفت: بیش از ۱۰ سال است که در عرصه نقاشی سیاه قلم فعالیت دارم و بیشتر کارهایم در حوزه شهدای استان است.

 

وی کشیدن نقاشی از اولین شهید مدافع حرم استان، نقاشی شهدای مسجد باقرالعلوم جهت یادواره شهدای محل، نقاشی شهید حججی (تقدیم شده به وزیر فرهنگ و ارشاد وقت)، نقاشی شهید مرتضی بصیری پور شهید مدافع حرم استان، نقاشی شهید سردار قاسم سلیمانی و کشیدن نقاشی شهید احمد رحیمی ویژه تیزر مراسم کنگره ۲ هزار شهید ملی خراسان جنوبی را بخشی از آثار هنری تولید شده خود عنوان کرد.

 

گفتنی است، در خراسان جنوبی با حضور سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی از مصطفی عباسی هنرمند برجسته استان و عضو کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند در رشته نقاشی تجلیل شد.

 

کد خبر 1262294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha