فرزندان انقلاب سال گذشته در تمامی عرصه های فرهنگی هنری کشور خوش درخشیدند

اسماعیلی گفت: علیرغم همه اتفاقات، فرزندان انقلاب سال گذشته در تمامی عرصه های فرهنگی هنری کشور خوش درخشیدند و جشنواره های ملی فجر هر کدام با شکوه بیشتری نسبت به دیگری برگزار شد که این مسئله نشان دهنده زایش و رویش جبهه فرهنگ و هنر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ شامگاه یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت رو به رشد فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گفت: برخلاف تبلیغات بدخواهان ملت ایران، سال به سال و هر چه به پیش می رویم، بر رونق ادبیات، فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی افزوده می شود.
 
 
وزیر فرهنگ ادامه داد: از سال های نخست انقلاب، اولین شکوفه های درخت فرهنگ و هنر انقلاب پدیدار شد و امروز گلستانی از هنرمندان سرافراز در بخش های مختلف در حال آفرینش هنری در تراز انقلاب اسلامی هستند.
 
 
اسماعیلی افزود: سال گذشته در کشور عزیز ایران اتفاقاتی رخ داد که خناسان را به تبلیغ جدایی فرهنگ و هنر از بطن حرکت مردمی و نهضت امام(ره) تشویق کرد و تلاش کردند جریان فرهنگی هنری را متمایز از جریان عمومی میلیونی توده های مردم ایران منطبق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام سرافرازشان نشان دهند.
 
 
وی تاکید کرد: علیرغم همه اتفاقات، فرزندان انقلاب سال گذشته در همه عرصه های فرهنگی هنری درخشیدند و جشنواره های فجر هر یک با شکوه بیشتری نسبت به یکدیگر برگزار شد. از سوی دیگر برنامه های ارزشمند تلویزیونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت و هزاران اثر هنری جدید خلق شد که این مسئله نشان از رویش ها و زایش های قابل توجه در جبهه فرهنگ و هنر انقلاب دارد.
 
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز همه مسئولان فرهنگی هنری نظام اسلامی در کنار یکدیگر کار بزرگ مدیریت فرهنگ و هنر کشور را برعهده دارند و همه حوزه ها در این خصوص هم افزا عمل می کنند و با اقدامات خوبی که در امور اجرایی برای امسال پیش بینی شده، امید می رود شاهد درخشش بیشتر فرهنگ و هنر در کشور باشیم.
 
 
اسماعیلی در پایان با تقدیر از مجاهدت های سالیان طولانی برگزیدگان و نامزدهای جشن هفته هنر انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد این رویداد هر سال پررونق تر از گذشته برگزار شود و چهره های خلاق و توانمند تازه ای معرفی کند. 
کد خبر 1262308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha