دوره های تکمیلی توانمندسازی مربیان تئاتر و سرود در استان زنجان برگزار می شود

اسلامی از تشکیل ۱۶گروه تئاتر در مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: دوره های تکمیلی توانمندسازی مربیان تئاتر و سرود در استان زنجان برگزار می شود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، وبیناری در راستای تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: قرار است در این وبینار از یک نفر از هنرمندان شاخص هر استان در رشته‌های مختلف، به صورت ارتباط آنلاین تجلیل می شود و از  استان زنجان نیز از حمیدرضا محمدلو عضو کانون فرهنگی و هنری تنهاترین سردار روستای قشلاق از توابع زنجان، هنرمند رشته نقالی تقدیر خواهد شد.

 

اسلامی با یادآوری اینکه این هنرمند مسجدی کارهای خوبی در رشته نقالی با موضوعات مذهبی و ارزشی ارائه داده است، گفت: در بین کانون های مساجد هنرمندان مسجدی متعددی فعالیت می کنند که در مرحله اول این هنرمند برای تکریم معرفی شده است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان در خصوص اقدامات شاخص ستاد در زمینه تربیت هنرمند انقلابی مسجدی نیز گفت:سال گذشته دوره تربین مربی گروه های سرود و تئاتر در زنجان با استقبال خوب نیروهای کانونی برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: این دوره ها مقدماتی بود و امسال نیز طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است دوره های تکمیلی توانمندسازی گروه های سرود و تئاتر را با حضور اساتید مجرب برگزار کنیم.

 

اسلامی خاطرنشان کرد: با تعاملی که با حوزه هنری استان زنجان داریم 16 گروه تئاتر از کانون های مساجد استان زنجان در مساجد زنجان، ابهر و طارم مشغول به فعالیت هستند و تلاش می کنیم تا با تربیت نیروهای هنرمند انقلابی درمساجد جای پای بچه های مسجد را در جشنواره های کشوری باز کنیم.

کد خبر 1262311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha