حافظان وحی در شهرستان خفر به رقابت می پردازند

مسابقه حفظ قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان خفر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، یک دوره مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در رشته های مختلف برگزار می شود.

 

در این دوره از مسابقات که ویژه برادران و خواهران و بدون محدودیت سنی برگزار می شود شرکت کننده ها می توانند در هفت رشته با هم به رقابت بپردازند.

 

حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء. حفظ کل و حفظ جزء ۳۰ از رشته های این دوره از مسابقات حفظ قرآن کریم در شهرستان خفر است.

 

این دوره از مسابقات روز پنجشنبه ۳۱ فروردین از ساعت ۹ صبح در دارالقرآن امام علی علیه السلام، جنب حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان خفر برگزار می شود.

 

همچنین به نفرات برتر این مسابقات در روز جمعه و همزمان با آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر خفر هدایایی اهداء می شود.

 

هیات رزمندگان اسلام، کانون فرهنگی هنری مصلی خفر، دارالقرآن امام علی علیه السلام و ناحیه مقاومت سپاه خفر در برگزاری این مسابقات مشارکت دارند.

 

همچنین برگزاری محفل انس با قرآن کریم برنامه دیگری است که از سوی کانون فرهنگی هنری مصلی خفر برگزار می شود؛ این برنامه همراه با تلاوت قاریان برتر شهرستان خفر روز دوشنبه ۲۸ فروردین ( ۲۶ ماه مبارک رمضان) به همراه ویژه برنامه اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقه ندای آسمانی (اذان) در مصلی نماز جمعه شهرستان خفر برگزار می شود.

 

کد خبر 1262355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha