هنرمندان مسجدی در قاب تکریم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

هنرمندان انقلابی مسجدی در قاب تکریم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ وبینار سراسری تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی، امروز دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه و مصادف با بیست و ششم ماه رمضان، به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

​این وبینار که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت محوری برقرار بود، هر یک از استان‌ها به معرفی یک هنرمندان شاخص در رشته‌های مختلف پرداخته و سپس تجلیل شدند.

 

این برنامه در خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، چهارهنرمند فعال استان و کارشناسان حوزه فرهنگی و روابط عمومی​ ستاد کانون های مساجد استان همراه بود.

 

سیدباقر سیدی زاده، هنرمند حوزه شعر و شاعری، به نمایندگی از هنرمندان شاخص خراسان شمالی به بیان دغدغه‌های جامعه هنرمندان پرداخت و خواستار نگاه تخصصی به حوزه هنر شد و گفت: مقوله هنر باید از اوقات فراغت بیرون آمده و با آموزش مستمر، تعمیم یابد.

 

در ادامه این برنامه، «سیدباقر سیدی زاده» هنرمند حوزه شعر و شاعری، «علی نامور» هنرمند حوزه سرود، «حسین ارجمندی» هنرمند حوزه خوشنویسی و «مرتضی خدادادی» هنرمند حوزه فیلم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تکریم شدند.

 

کد خبر 1262362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha