جانمایی بیش از چهار هزار عنوان کتاب در نمایشگاه «بهار در بهار»|معرفی فرهنگ بومی مازندران مورد توجه نویسندگان و ناشران باشد

علوی با بیان اینکه ۴۵ عنوان کتاب از ۹۲۶عنوان کتابی که سال گذشته از سوی ناشران استان مازندران روانه بازار نشر شده بومی بوده است، گفت: معرفی فرهنگ بومی مازندران از سوی نویسندگان و ناشران این خطه از شمال کشور مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدعلی علوی-معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران- امروز(۲۸فروردین) در جلسه هم اندیشی با نویسندگان و ناشران ۲۱کتاب بومی مازندران که در حاشیه نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، به فعالیت ۲۵۸ ناشر در استان اشاره و اظهار کرد: ۹۲۶عنوان کتاب با شمارگان ۸۰۴هزار و ۴۸۰ درسال گذشته از سوی این ناشرین روانه بازار نشر شد. 

 

وی با اشاره به وعده حمایتی استاندار مازندران از فعالان حوزه کتاب در بحث تامین کاغذ نویسندگان، گفت: تحقق این مساعدت نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران از سوی دستگاه فرهنگ و هنر استان پیگیری می شود.

 

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران به رونمایی ۲۱ عنوان کتاب بومی در این نمایشگاه که ویژه ماه رمضان برپا شده اشاره کرد و یادآورشد: ۴۵ عنوان کتاب از ۹۲۶عنوان کتابی که سال گذشته از سوی ناشران استان روانه بازار نشر شده بومی بوده است.

 

وی برلزوم معرفی فرهنگ بومی مازندران از سوی نویسندگان و ناشران این خطه از شمال کشور تاکید کرد و گفت: تلاش داریم از ظرفیت شبکه تبرستان و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان برای معرفی فرهنگی بومی دیار علویان استفاده کنیم.

 

علوی با بیان اینکه نمایندگان ۴۳ ناشر ملی و ۱۳ناشر استانی در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان حضور دارند، افزود: همچنین چهار هزار عنوان کتاب در بیش از ۴۰غرفه در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد.

 

وی به جانمایی غرفه عفاف و حجاب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: محصولات تولیدکنندگان کشور  در حوزه عفاف و حجاب با نازلترین قیمت و بدون واسطه در این غرفه عرضه می شود.

 

به گزارش شبستان، نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران با عنوان بهار در بهار تا ۳۱ فروردین ماه جاری صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان برپا است. 

 

کد خبر 1262375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha