توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی در طرح «سفره های ماه امید» در بخش کویرات آران و بیدگل

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از تهیه و توزیع۲۲۰ بسته معیشتی در طرح «سفره های ماه امید» در بین نیازمندان بخش کویرات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه رمضان، ۲۲۰ بسته معیشتی طرح «سفره های ماه امید» تهیه و در بین نیازمندان بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) افزود: این بسته ها در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات با کمک نیروهای جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج بین نیازمندان در حال توزیع است.

سرهنگ حسین دوست  اظهار کرد: ارزش هر بسته معییشتی ۱۱ میلیون ریال است و در مجموع ۱۳ میلیارد ریال برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح مواسات، همدلی و حمایت از نیازمندان جامعه است که بسیج در سال های گذشته به صورت مستمر رزمایش کمک مومنانه را برگزار کرده و امسال هم اجرای آن با هدف پوشش بیشتر خانوارهای نیازمند در دست انجام است

 

 ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نشر خوبی‌ها و همدلی است که در این روزهای مبارک فعالیت های مختلفی در راستای یاری به نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و خیرین بویژه در نقاط محروم و کم برخوردار شهرستان آران و بیدگل در حال انجام است.

 

کد خبر 1262393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha